2012年4月17日

繼續我喜歡看的書

嘩!Eric 巧勁!!!!!我試下好似Eric gum 逐個category 去拆解下先。。。那。。。小說。。呢。。衛斯理,金庸,中學時代看過。。冇再翻看了。。日本小說。。你講個d 全部未睇過,我只看過村上春樹。。但又冇feel...後來tung Leung 同我講他情感處理得好,尤其是寂寞的描繪。。我得閒會re read 一下,試下再感受他。。最近(有一排ga lah) 買了本川本三郎,但未睇 ;)小說類別呢。。我愛小說帶點哲理的,或政治的嘲諷呀咁。。而影響椰椰思想最深最深呢是Joseph Conrad 的 The Heart of Darkness 還有 Herman Hess 的siddhartha. (屬古典文學類形)
哲理,我愛架。。。tung Leung 都知我性格,我愛佛哲架。。成日睇。。做唔做到另一件事呀har
Eckhart tolle 我看過,但都係愛佛哲多些。。。我成日認為他有d 佛哲影子但又未有普遍佛哲書的深度。。(我覺乍)
唸下唸下,我其實乜都睇d gum lah, (係唔睇愛情)看得唔專的,但遇到d 看書的朋友仔如你呀,tung Leung 呀,更會問他有乜好書睇啦。。睇一本差爆的書係好好好哂時間的。問人實減低一定的風險,而且唔同人有唔同視野,會遇到自己唔會睇,唔會買的書,好似最近另一網友介紹我看一本我唔會留意的書叫明朝那些兒,好睇wor, 原來好hit ge, 我都唔知Tim我未睇哂呀,我好怪架,我通常會時空交錯gum 睇,如睇緊[明朝] 個本,看到1/3 ,椰椰就企圖又去看一些明朝個個年代發生緊的野,常試唔同層面去睇下有冇接觸點,所以睇睇下明朝,又走去睇中國晝,還有木椅,明朝的木椅。。。所以一本書唔係gum 2 看完。
Eric 我再看你睇d 乜書?
你睇咩野物理話?量子物理呀?
你有冇tang 過一個電台叫poppee (唔記得係米) 好似有king sir (不是鐘景煇呀下)
Or 你就係上去講物理現象呀,乜野波粒二重性呀,還有好似有隻貓在盒的theory 個d guest speaker 或mc ar ?
佢吔又係成日講潘朵拉盒子呀個d ga .... 

********************************* by Coconut Hil


有哲理的小說,想看《生命中不能承受的輕》,但每次忘了去借。西尾維新的輕小說亦有哲理,不過真係超多廢話。不過,同是輕小說作家櫻庭一樹寫的《赤朽葉家的傳說》,講三代日本女性的經歷及心態,加少少靈異,非常值得一看,而且依本不是輕小說。作者稱這個時代為「巨與虛的時代」,人們投放熱情的地方不是國家不是家族,甚至不會成為鬧事的暴走族,熱情只投放於個人情愛之中。跟上代及上上代相差很遠。可說是這個時代的悲哀。

關於佛理的,喜歡果本法國作者的《快樂學》,生物學家唔做,到西藏當高僧。還有作者跟他哲學家爸爸對話寫成的《僧侶與哲學家》,佢地既對話由歷史到哲學到科學到生命的意義。其實關於中國哲學及佛教哲學,看最多的可能是蔡志忠的漫畫,有畫面看沒那麼悶,而且作者只是用漫畫表達,不會添油加醋。感覺輕鬆。

關於波粒二重性及既死又活的貓,可能人類太會用直覺理解這個世界。人們都認為觀察者不作參與的話,不會影響外在世界。事實是觀察者即使只是觀察也會造成「干擾」。畢竟微觀世界與眼睛看得見的世界是很不同的。看似是實體的物質,竟有99%是空的,這個正常人根本難以想像。也帶出多重世界的問題,可能我的人生只是眾多人生之一,也有更多宇宙我根本沒有出世。你說的節目應該未聽過,不過如果講者說得太深我唔會聽得明,有學識又能深入淺出的其實不多。

你說的The Heart of Darkness我會找找。有沒有中文版架﹖影響我最深的,可能是法國聖‧修伯里的《小王子》,眼睛看得見的東西也是不真實的,真實的東西要用心去感受。原來我同你有共同點﹗我又係死都唔睇寫愛情既書,可能我對愛情抗拒,又或是愛情太膚淺,而且,於書本中滿足愛情太悲哀了。哈哈﹗