2012年4月17日

愛情及其他愛看的書

嘩!你睇好多日本書呀。。。 靈異呀,@@ Aiyo 驚驚。。 Heart of darkness 叫黑暗之心 另一本我很愛的叫siddhartha ,名叫流浪者之歌, 赫蔓赫塞著的。
蔡志忠的佛哲。。好呀,清新,簡單。。我也有拜讀他的著作,而第一本影響椰椰的佛哲作家是潘宗光,但潘只得一本書是好。。就是心經與生活智慧,其餘的著作翻炒得太離普。但這部心經與生話智慧當然是我最愛啦。。也久不久攞出來看,警剔下自己。。。 我最愛的佛哲大師當然是印順法師和聖嚴法師。。其實哲理一樣,明就明,唔明就成日睇都唔明,我呢,意志搏弱。。。又懶,惰性奇高。。。火氣又奇猛。。。真係要修練一下。。:p
Hehe 我中二打後已沒再睇愛情小說了。。。因我。。討厭這類情情榙榙野,男的英俊,有錢,女的美麗,但出身寒微。。。Aiya 蕉mean ar!!!!!!!!!!! 睇得多上腦呀。。真係。。。 我唔係好相信愛情(唔係陰影呀,唔好誤會)....我覺得愛情是好fatalism 的,講命水,有的愛情一帆風順,有的迂迴曲折,唔係冇完美的愛情,只是那個人是你嗎?有點等於大家都係人,但不是每人都是李嘉誠一樣。愛情唔使自己搵,有自然有,冇自己去狂想也是。。。不智。所以愛情小說從來不看。前幾年,有朋友好迷王貽興的,我在商務看過他寫頭幾句。。。。唔懷疑他中文的程度但。。。大佬。。又是情史吹大些當小說,好似還暢銷咼。。香皂真係。。。太多有夢想的孩子。。。一人有一個夢想呀
最近,在明珠台睇了一套爛劇,唔記得個名。。但有一句script 好好。。 CIA 小頭在盤問一個向敵方洩密的一個高層太太,點解你要gum 做呀? 太太:「我想要番我老公,25年前在某處結婚時,我吔好好。」 CIA :「那段日子是honeymoon , 不是婚姻」
啱呀。。。婚姻就是生活,或是生存。。。 愛情?一剎那的光輝唔代表永恆 :p 椰椰細個聼勁歌金曲頒獎禮時學的 @0@

********************************* by Coconut Hil


我唔抗拒愛情小說,但唔會睇好多,太肉麻亦頂唔順,一些情節如岑凱倫的,工廠妹遇見豪門王子,這些就真的蕉mean也!
椰椰所講,愛情有命水呢回事,我唔否認,但唔否認之餘亦可以想一想為何有該命水,唔講天生既條件問題,我們活在世上無一刻不與世間的人與事進行互動,所謂互動,即是我們的行為會影響外在事物,這些事物又會反過來影響我們,成一互為影響的關係。
說到命水或命運,頗有點被動的意味,但我認為人難能自覺,就難能轉被動為主動,所謂自覺,即是之前跟你有提過的類似以“第三者的眼光客觀地反觀自己”這一能力,這能力越強就越能對自己的所思所想了然於心,進而能看到自己如何從思想影響行為,行為影響外在事物,外在事物又如何反過來影響我們,你對這一過程越是了解,就越能轉被動為主動。
例如說,為何某些人一再被騙呢,不自覺的人(我唔係講你呀 XD)也許就會怪責命運,但自覺的人會想一想為何會這樣呢?先不假定有一外在力量(例如神)在主宰自己的人生路程,從反省他可能得知,原來自己有某些特質會吸引別人來騙自己,從而,他在這一點上在思想行為上進行修正,轉被動為主動。這是我對命水的一點看法:P
與書友談談這些真暢快唷 ^~^
另外,命水好與不好,有時是主觀的,你覺得不好,人家可能很羡慕;你覺得好的,人家也許覺得無足掛齒。就際遇來說,常常是福中有禍,禍中有福,就好似有人中六合彩,經過一輪豪花之後,養成了大洗的習慣,但自己卻不懂投資,反過來負債累累,因此福禍也是說不定的。
命運,如希臘悲劇的伊底帕斯王所表述的,人無論如何其實也走不出命運,因為其努力本身也是這個命運的一部份,也許^^,但我又覺得其實即使這樣對我也影響不大的,我們去做一件事,不是因為其一定能成就,因此而為之,而是因為該件事是應該去做或是想去做而做。

********************************** by Tung Leung


談起愛情,愛情是最強烈的情感,身於愛情之中會覺得世界閃閃發亮。但也因此顯得愛情更是虛幻,像吃了迷幻藥大腦產生的錯覺般。一見鍾情只是化學效應,還是真的傻的相信前世今生﹖所謂愛情,尤其男人,是性慾引發起的大腦化學效應,而且當你「得手」,可能不能維持愛情感覺三個月。相比起愛情,我更欣賞友情,有共同或相近思想及價值觀,更有價值亦更能持久。

李天命都幾搞怪,佢份人咁邏輯,看似是唯物主義者,但又話曾經見過鬼,信有依d神怪野。但又會同信教者辯論沒有上帝。佢果個自創的宗教哲學都好搞野,鍾意佢講野夠晒串。簡單直接,一矢中的。網上有個哲學教授在blog話李天命講既野只是皮毛,又話今時今日係香港當哲學教授唔會咁簡單之類。不過依位哲學教授blogger喜歡周圍聊事生非,串人無數,明明自大狂有時又扮晒謙虛,我真係頂佢唔順。如果佢係dry串我反而欣賞。可能你都知佢係邊個。(笑)

哈哈... 竟然提及王貽興。點解我同你感覺咁似。我覺得佢中文真係好好,唔介意佢談愛情,不過條友文章似不斷自吹自擂,例如,講到文學是如何之深奧,依個勢利又現實既社會,唔會識得欣賞佢咁。我係頂佢唔順... 寫文章的多少也愛虛榮,不過如果篇篇文都係咁就唔係咁好。或者因為我唔係文藝青年唔識欣賞佢都未定。

提起香港作家,我從以前開始就喜歡搬左去澳門既鍾偉民,佢果本講佢隻貓既散文集《我是大白燦》,我至少睇過四次啦。佢既文筆真係好得不得了。剛剛看wiki原來貓貓系列仲有兩本,但我未看過。《狼的八種表情》或《狼八式》教人寫小說,不過最過癮都係睇佢明串另一位作家。

另外,中國作家,《棋王》作者阿城,佢既散文好好睇,融合哲學科學又有自己想法,睇得好過癮。最怕果d搬大一堆名家說話來炫耀,但幾千字既文章卻沒一句個人想法既文章。反而《棋王》、《樹王》、《孩子王》我根本未睇過。好書太多,我的興趣亦太多,但總有一天會看的。